Truelove Guesthouse

Regelmatig ben ik hier in Portugal bij broer en zwager Paul en Sean. Een gedeelte van hun huis vlak bij Pedrogão Pequeno is guesthouse, dus af en toe logeren daar gasten, of familie natuurlijk als die op bezoek komt. 


De naam Truelove stamt in dit geval uit Sheffield van een familie die middels een beroemde modezaak aan de onze was verbonden. Truelove Fashions bestaat allang niet meer, het familielid daar, Frits Tendijck, 



is al jaren met pensioen, de rest al overleden. Maar uit respect voor dat bedrijf en met als doel dezelfde gastvrijheid, klantvriendelijkheid en hoge standaard van kwaliteit na te streven, vernoemden Paul en Sean hun guesthouse in Amsterdam en Portugal naar het modehuis in Midden-Engeland. 
Ik meld mij daar geregeld om weer eens met Paul en Sean bij te praten, gezellig te eten, en om te zwemmen natuurlijk. Even verkoeling zoeken in het water, zwemmen, ronddobberen op een luchtbed, zeker ook aantrekkelijk voor de paying guests. 


Zowat elk zichzelf respecterend hotel en gastenverblkijf hier in de streek biedt die mogelijkheid. Anders blijven de bezoekers weg. 


De laptop van Paul staat de hele dag aan en enkele uren per dag is hij ermee bezig om de soms tientallen mailtjes te verwerken, vragen van belangstellenden te beantwoorden, boekingen te regelen, reserveringen aan te passen, en wat er verder nog allemaal bij het administratieve gebeuren komt kijken. 


Wel in heel wat comfortabeler omstandigheden dan op een regulier kantoor.



En af en toe doet hij net als ik:


Elke keer dat ik hier ben, zie ik weer nieuwe dingen.









Leuk om te bekijken. Maar daarna wordt er natuurlijk weer gewoon gewerkt.


Reacties