Is er een dokter in de zaal?

Ik heb het hier nooit bij de hand gehad, en dat probeer ik ook maar zo te houden: het acuut nodig hebben van een dokter, van medische assistentie. Hopelijk geldt dat ook voor mijn lezers, nu of ooit op vakantie in Portugal.


Een wat dit aangaat leuk en ook onthullend verhaal is (in het Engels) te lezen van de hand van Julie Dawn Fox, Brits van origine, in Portugal verzeild geraakt, publiciste van allerlei artikelen over dit land, over reizen, eten en drinken, cultuur, gewoonten en gebruiken, en schrijfster van het beste blog over Portugal dat ik ken. Een aanrader. Een link naar Julie Dawn Fox in Portugal is te vinden in de kolom rechts van mijn berichten.
En als u hieronder klikt, leidt dat rechtstreeks naar haar relaas over het locale medische gebeuren: http://juliedawnfox.com/2013/08/17/family-doctor-expat-portugal/
Even schrikken, even slikken, maar toch veel leesplezier.

Reacties