herfst 2011

De herfstvakantie nadert alweer met forse schreden. En dus bereid ik me voor op een weekje Figueiró dos Vinhos. Dit keer zal ik alleen zijn, zonder gezelschap van wie dan ook. Heerlijk: het huis een beetje winterklaar maken, boodschappen doen en dan lekker eten en drinken, genieten van de zon, veel luieren en lezen, wat wandelen, en verder...niets, niets, niets! Ontspannend na zoveel drukke weken hier in Nederland.
Ik hoop bij aankomst in Pombal eindelijk een pc te kopen met een USB-internetkaart, zodat ik in m'n huis op het www kan, m'n instapkaart voor de terugvlucht voortaan kan uitprinten, m'n post kan bijhouden, zonder elke keer naar de Openbare Bibliotheek in Figueiró te moeten, enz. En om het dagelijkse nieuws een beetje bij te houden... Voor zover dat er is natuurlijk.

Reacties